- Obecnie brak na stanie

polegają zasadniczo na indywidualnym wyposażeniu płyty zaworowej, które jest dostosowane do danego obszaru zastosowania pod względem niezawodności operacyjnej i wydajności. Sprężarka pojazdowa FK40/755 jest szczególnie odpowiednia do stosowania w autobusach z zwiększonymi wymaganiami dotyczącymi mocy chłodzenia, takich jak autobusy miejskie, przegubowe i międzymiastowe. Pojazdy te są eksploatowane w trudnych warunkach klimatycznych lub z wolnobieżnymi silnikami napędowymi, gdzie nie można zrealizować korzystnego przełożenia do sprężarki. Solidność płyty zaworowej K w zastosowaniu do autobusów lub wysoko wydajna płyta zaworowa TK dla chłodnictwa transportowego od dawna są doceniane i uznawane na rynku.
Liczba cylindrów / średnica / suw | 2 / 55 mm / 49 mm |
Pojemność skokowa | 233 cm³ |
Wydajność objętościowa (500/1450/3000 ¹/min) | 7,00 / 20,30 / 41,90 m³/h |
Moment bezwładności | 0,0028 kgm² |
Waga | 26 kg |
Dopuszczalny zakres prędkości obrotowej R134a 1) | 500 - 3000 ¹/min |
Max. dopuszczalne nadcisnienie (LP/HP) 2) | 19 / 28 bar |
Przyłacze ssawne SV | 22 mm - 7/8 " |
Przyłacze tłoczne DV | 16 mm - 5/8 " |
Smarowanie | Pompa oleju |
Typ oleju dla R134a, R404A, R407A/C/F, R448A, R449A, R450A, R513A | BOCKlub E55 |
Napełnienie olejem | 2,0 Ltr. |
długość / szerokość / wysokość | 329 / 250 / 324 mm |
No customer reviews for the moment.
Brak powiązanych produktów...